Marka Veera to wieloletnie doświadczenie w branży oraz liczne sukcesy, potwierdzone nagrodami i certyfikatami. Każdego roku dokładamy wszelkich starań, aby udoskonalać nasze linie oraz by sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających. Veera posiada ugruntowaną pozycję na rynku rajstop i cieszy się zaufaniem wielu klientów. Bez przerwy stawiamy sobie nowe cele i konsekwentnie dążymy do ich realizacji. Rozwijamy się, wprowadzając liczne innowacje do naszych produktów uciskowych. Tworzymy produkty na miarę XXI wieku. Na miarę Twoich potrzeb i oczekiwań. Zobacz, jak od wielu lat rozwijamy się dla Ciebie.
Historia marki
Przełomowy rok w rozwoju marki Veera:
- rozszerzenie oferty o skarpetki uciskowe dla mężczyzn
- wprowadzenie specjalnej kolekcji dla kobiet w ciąży z regulowanym pasem wokół brzucha
- rozszerzenie gamy kolorystycznej o dodatkowe 3 kolory
- rebranding opakowań
Nowości łączące technologię i medycynę
- wprowadzenie do asortymentu innowacyjnej linii Veera Silver – produktów przeciwbólowych i antycellulitowych z jonami srebra, miedzi i węgla
Własna marka produktów medycznych
- poszerzenie oferty produktów uciskowych o wyroby kompresyjne w II klasie ucisku – powstaje linia produktów medycznych Veera Forte
Jakość potwierdzona przez konsumentów:
- otrzymanie pierwszej nagrody: KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2013
- opracowanie nowej kolekcji Veera na rozgrzewkę
- stworzenie nowej linii Veera Premium – rajstopy najwyższej jakości z dodatkiem mikrofibry
15-lecie marki uświetnione nagrodą i nowościami
- wyróżnienie LAUREM KONSUMENTA 2014 - 15 lat pracy nad produktami profilaktycznymi i medycznymi zostaje nagrodzone przez konsumentów
- wprowadzenie innowacji na rynku - Veera otwiera się na lato, wprowadzając podkolanówki i pończochy z otwartymi palcami
- rozszerzenie linii Veera Premium: rajstopy z mikrofibrą w nowym kolorze „melanż”
- NOWOŚĆ dla Niej i dla Niego - pończochy Unisex
Prężny rozwój marki
- wprowadzenie serii limitowanych produktów na lato – Veera Soft
- udoskonalenie produktów jonami srebra (Silver+)
- rozszerzenie oferty z linii profilaktycznej o pończochy 40 DEN
- Zwieńczenie nagród dla marki Veera: KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI GRAND PRIX 2015
- lifting opakowań
Najnowsze osiągnięcia
- wprowadzenie nowej linii Veera Beauty – idealnej, jak druga skóra
- rozszerzenie gamy kolorystycznej pończoch o burgund
- nominacja do nagród: JAKOŚĆ ROKU oraz RYNKOWY LIDER INNOWACJI