Marka Veera to wieloletnie doświadczenie w branży oraz liczne sukcesy, potwierdzone nagrodami i certyfikatami. Każdego roku dokładamy wszelkich starań, aby udoskonalać nasze linie oraz by sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających. Veera posiada ugruntowaną pozycję na rynku rajstop i cieszy się zaufaniem wielu klientów. Bez przerwy stawiamy sobie nowe cele i konsekwentnie dążymy do ich realizacji. Rozwijamy się, wprowadzając liczne innowacje do naszych produktów uciskowych. Tworzymy produkty na miarę XXI wieku. Na miarę Twoich potrzeb i oczekiwań. Zobacz, jak od wielu lat rozwijamy się dla Ciebie.

historia

Przełomowy rok w rozwoju marki Veera:

  • rozszerzenie oferty o skarpetki uciskowe dla mężczyzn
  • wprowadzenie specjalnej kolekcji dla kobiet w ciąży z regulowanym pasem wokół brzucha
  • rozszerzenie gamy kolorystycznej o dodatkowe 3 kolory
  • rebranding opakowań
historia

Nowości łączące technologię i medycynę

  • wprowadzenie do asortymentu innowacyjnej linii Veera Silver – produktów przeciwbólowych i antycellulitowych z jonami srebra, miedzi i węgla
historia

Własna marka produktów medycznych

  • poszerzenie oferty produktów uciskowych o wyroby kompresyjne w II klasie ucisku – powstaje linia produktów medycznych Veera Forte
historia

Jakość potwierdzona przez konsumentów:

  • otrzymanie pierwszej nagrody: KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2013
  • opracowanie nowej kolekcji Veera na rozgrzewkę
  • stworzenie nowej linii Veera Premium – rajstopy najwyższej jakości z dodatkiem mikrofibry
historia

15-lecie marki uświetnione nagrodą i nowościami

  • wyróżnienie LAUREM KONSUMENTA 2014 - 15 lat pracy nad produktami profilaktycznymi i medycznymi zostaje nagrodzone przez konsumentów
  • wprowadzenie innowacji na rynku - Veera otwiera się na lato, wprowadzając podkolanówki i pończochy z otwartymi palcami
  • rozszerzenie linii Veera Premium: rajstopy z mikrofibrą w nowym kolorze „melanż”
  • NOWOŚĆ dla Niej i dla Niego - pończochy Unisex
historia

Prężny rozwój marki

  • wprowadzenie serii limitowanych produktów na lato – Veera Soft
  • udoskonalenie produktów jonami srebra (Silver+)
  • rozszerzenie oferty z linii profilaktycznej o pończochy 40 DEN
  • Zwieńczenie nagród dla marki Veera: KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI GRAND PRIX 2015
  • lifting opakowań
historia
historia

Najnowsze osiągnięcia

  • wprowadzenie nowej linii Veera Beauty – idealnej, jak druga skóra
  • rozszerzenie gamy kolorystycznej pończoch o burgund
  • nominacja do nagród: JAKOŚĆ ROKU oraz RYNKOWY LIDER INNOWACJI

Ta strona używa plików cookies w celu jej poprawnego funkcjonowania. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj naszą Politykę prywatności.

Akceptuję pliki cookies od tej witryny.