ĆWICZENIA KONTRA ŻYLAKI

 

Jednym z głównych czynników zatrzymujących powstawanie i rozwój żylaków jest aktywność fizyczna i sport. Nie znaczy to, że musimy teraz zacząć intensywnie ćwiczyć, ustalać plany treningowe i kupować drogi sprzęt, którego nie mamy nawet gdzie trzymać. Wręcz przeciwnie – najlepsze będą w tym przypadku proste i sprawdzone ćwiczenia. Ich skuteczność nie polega na ostrym i intensywnym treningu, ale na delikatnym stymulowaniu odpowiednich części organizmu, które odpowiadają za prawidłowy przepływ krwi. To zupełnie tak, jak z wężem ogrodowym: nie trzeba od razu zmieniać całego węża i osprzętu na lepszy, a zwyczajnie zadbać o już istniejący, aby nie robiły się w nim dziury, wgniecenia i niedrożności – wtedy posłuży nam bardzo długo i efektywnie. Tak samo będzie z naszym organizmem i układem krwionośnym.

Poniżej zamieszczamy kilka przykładowych ćwiczeń, które można wykonać samemu w każdym wieku, w każdym miejscu i w każdej kondycji fizycznej.

tlo

Podnoszenie się na łydkach:

stań na schodku, ale na samych palcach – pięty powinny wisieć w powietrzu. Stojąc w ten sposób, unieś jedną nogę, a następnie podnieś się na łydce drugiej nogi. Wykonaj tę czynność po 5 razy na jednej i na drugiej nodze. Ćwiczenie to kształtuje i wzmacnia nasze łydki.

tlo

Półprzysiad:

ustaw się pod ścianą, stopy rozstawiając na szerokość bioder. Opierając się plecami o ścianę, zrób pół przysiadu tak, aby uda były ustawione równolegle do ziemi. Utrzymaj się w takiej pozycji 30-60 sekund i wstań. Ćwiczenie powtórz 5 razy. Dzięki niemu wzmocnimy siłę naszych ud.

tlo

Przyciąganie nóg:

połóż się na plecach, a ręce ułóż na ziemi wzdłuż ciała. Przyciągnij nogi do klatki piersiowej, a następnie je wyprostuj i wróć do początkowej pozycji. Pamiętaj o prawidłowym oddychaniu: wdech podczas przyciągania nóg, wydech podczas rozprostowywania. Ćwiczenie to delikatnie rozciągnie nam mięśnie udowe, dzięki czemu krew w nogach zacznie lepiej przepływać.

tlo

Przysiady:

stań, rozstawiając stopy na szerokość bioder. Podczas robienia przysiadu wyciągnij ręce lekko do góry, a przy wstawaniu opuść je trochę w dół. Robiąc przysiad, miej też napięte mięśnie brzucha i co ważne – pamiętaj o wyprostowanym kręgosłupie.

tlo

Spacery:

wystarczy, że przynajmniej raz w ciągu dnia wyjdziesz na krótki, półgodzinny spacer (mogą być oczywiście dłuższe). Tempo i długość dostosuj do swoich możliwości; przerwij w momencie, gdy poczujesz zmęczenie.

A może ciekawiej?

Jeśli uważasz, że powyższe ćwiczenia są po prostu nudne, znajdź dla siebie alternatywę. Pomyśl, co tak naprawdę lubisz robić w wolnym czasie. Nie chodzi nam o czytanie książek czy granie na komputerze, lecz o aktywność fizyczną. Lubisz pływać? Może w takim razie warto wybrać się w końcu na ciągle odkładany wypad na basen? Wolisz biegać? Też świetnie się składa. Pamiętaj, ze każde ćwiczenie w odpowiedniej dawce pozytywnie przyczynia się do poprawy Twojego stanu zdrowia – bez względu na to, czy jest to jazda na rowerze, taniec, gimnastyka, nordic walking czy właśnie pływanie. Wybór należy do Ciebie – ważne, że będziesz się ruszać.

banerpromocyjnynawww 12 15.12

Wyjątkowe produkty kompresyjne Veera!

Poprawiają krążenie i perfekcyjnie modelują nogi!

Veera to niezwykle eleganckie produkty ze stopniowanym uciskiem. Dzięki swoim wyjątkowym właściwościom, nadają lekkości nawet najbardziej zmęczonym nogom. Są testowane klinicznie, niezwykle trwałe, wykonane z przyjemnego w dotyku materiału. Są niezwykle trwałe. Dzięki specjalnemu splotowi rajstopy zachowują bardzo długo swoje właściwości, ale są również odporne na puszczanie oczek. To coś co doceni każda kobieta. Nawet jeżeli zaciągniesz rajstopę, nie musisz się martwić o to, że poleci oczko. Każdego dnia dbają o zdrowie i piękno Twoich nóg. Idealnie modelują sylwetkę, dzięki czemu będziesz wyglądała smukło i kobieco. Stosowane w profilaktyce zapewniają nogom piękno i zdrowie na długie lata.

 

Veera Przeciwzylakowa

to linia idealna na co dzień

modulprodukty 360x280 v2


Veera Premium

to linia z mikrofibry, mieka i przyjazna dla skóry

premium-produkty v2

Veera Love

to wyjątkowa linia dla kobiet w ciąży

love-produkty v2

 

Veera for Men

Trwałe i eleganckie. Zapewniaja skuteczną pomoc w pierwszych objawach problemów z krążeniem. Szczególnie polecane dla osób które długo podróżują.

produkty 1

Veera idealna na co dzień

Produkty uciskowe Veera:

  • wyszczuplają
  • oddychają
  • modelują
  • nadają lekkości

 

Kiedy zacząć nosić rajstopy Veera:

  • pękanie drobnych naczyń (pajączków)
  • obrzęki nóg
  • zmęczenie i ból nóg
  • genetyczną skłonność do żylaków
  • siedzący tryb życia
  • niewydolność krążenia
  • częste podróże
  • podczas ciąży (Veera love)

 

Veera to gwarantowana jakość:

  • Wyrób medyczny
  • Precyzyjne strefy ucisku
  • Anatomicznie dziany
  • Z piętą i palcami
  • testowany klinicznie
  • nagrodzony przez konsumentów (Laur Konsumenta i Lidera Jakości)
  • bardzo trwały

Zobacz pełną linię produktów marki Veera

Ta strona używa plików cookies w celu jej poprawnego funkcjonowania. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj naszą Politykę prywatności.

Akceptuję pliki cookies od tej witryny.